Wednesday, January 21, 2009

Home sweet home.

Al bijna twee weken terug in Nederland, en dat voelt heel vertrouwd. Dat verwachtte zwarte gat ben ik nog niet tegengekomen. Gelukkig gaat het hier gewoon weer in hetzelfde tempo door als voordat ik naar China vloog.

Tijdens de laatste dagen in Hongkong heb ik nog goede zaken kunnen doen met het bedrijf waarvoor ik -via internet- productvoorstellen maak. Ze waren tevreden over de samenwerking, en nodigden me uit om daar te komen werken voor een jaar of 2. Appartement en belastingen waren al geregeld. Toen ik ze vertelde dat ik m'n eigen bureau in Nederland niet zomaar stil wilde leggen waren ze even teleurgesteld, maar mijn tegenbod om er op regelmatige basis een aantal weken per jaar te komen werken werd positief ontvangen. Tijdens de Messe in Frankfurt (februari) bespreken we de details in het contract...

Nu weer druk bezig met Nederlandse projecten, binnenkort komen er wat foto's!

No comments: